Image Map

woensdag 22 oktober 2014

Black and white

Black and white
Zwarte peplumtop - Vero Moda || Zwarte croptop- Only || Zwarte blouse - Monki || Geruite blouse - H&M || Aztec sweater - Monki || Gestreept t-shirt - H&M || Witte tanktop - Pull&Bear || Witte trui - H&M || Witte peplumtop - H&M 

Hi!

Jeetje, wat een herfstig weertje is het de afgelopen dagen. Het blijft maar regenen en super hard waaien. Omdat ik elke dag 10 km naar school moet fietsen, was ik maar met de bus gegaan. Gelukkig maar, want toen ik naar school moest hagelde en regende het keihard. Ook is het rijden op Nikita lastig, meestal houdt de buitenbak het wel droog, maar nu is het echt een zwembad! Het voordeel van de herfst zijn de nieuwe trends en collecties. Vandaag wil ik een leuke trend met jullie bespreken!


Voor nu wil ik een trend voor de herfs/winter met jullie bespreken. Deze trend is eigenlijk best een tijdloze trend, elk seizoen zie je de kleuren zwart en wit weer terug. Maar deze herfst en winter zie je ze nog meer! Dit seizoen is de zwart wit trend hélemaal weer terug. Winkels hangen vol met deze kleuren. Zelf vind ik een beetje kleur in een outfit wel leuk, maar zwart wit kan best mooi zijn. Zo heb ik laatst een zwart witte trui gekocht. Die trui probeer ik dan te combineren met een spijkerbroek of met een felle kleur schoenen. Zo geef ik mijn outfit toch even wat kleur. Je kunt ook voor een hele zwart wit look gaan, dit seizoen zou niemand daar van op kijken!

Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!