Image Map

zaterdag 25 oktober 2014

1 trui, 3 outfits!

Hi!

Vandaag heb ik een heerlijk dagje gehad. Vanochtend naar Nikita geweest! Ze was weer super lief en braaf vandaag. 's Middags heb ik huiswerk gemaakt, ben ik even het centrum in geweest, heb ik hardgelopen en geblogd. Een leuke weekend-dag! Morgen wordt het waarschijnlijk weer zo'n dagje! Helemaal niet verkeerd, deze schoolweek was namelijk erg druk! Voor nu heb ik mijn nieuwe trui van de H&M op drie verschillende manieren gecombineerd. Lees gauw verder!

Trui - H&M || Jeans - Vero Moda || Shoes - Timberland
Dit is de eerste outfit! Ik gebruik in alle drie de outfits dezelfde trui. Zo kunnen jullie zien hoeveel je kunt combineren met één item. De trui die ik gebruik kocht ik twee weken geleden bij de H&M. De print vind ik erg leuk en past helemaal bij de zwart-wit trend van dit seizoen. In deze eerste outfit heb ik de trui simpel gecombineerd. Een high-waisted zwarte jeans met gouden details geeft een leuk effect. Om de outfit iets stoerder te maken voegde ik mijn Timberlands aan deze outfit toe.
Trui, Skaterskirt - H&M || Huidkleurige panty - Hema || Shoes - Nike || Ketting - Rebelista.nl || Armband - DA
In de tweede outfit combineerde ik mijn trui met mijn lievelings skaterskirt. Deze skaterskirt kun je overal mee combineren. Zo kun je er ook verschillende stijlen mee laten zien. De outfit is vrij girly en comfy, maar doordat ik mijn nikes aan deze outfit heb toegevoegd is de outfit ook wel een beetje sportief. Door zilveren accessoires toe te voegen is de outfit vrij koel. Je kunt in deze outfit wat meer kleur aanbrengen, door kleurige accessoires of kleurige schoenen te gebruiken.
Trui, jeans, statementketting - H&M || Jack, armband - Primark || Shoes - Timberland 
De laatste outfit is lekker casual. Deze outfit is makkelijk te dragen en staat altijd leuk. In deze outfit zit ook wat meer kleur dan in de andere outfits. Doordat ik de trui heb gecombineerd met een jack is de outfit ook wat stoerder. Als je het snel warm hebt is deze outfit niet heel erg handig, dan zou ik het jack gewoon weglaten!(:

Dit waren drie manieren om een leuke trui te combineren. 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!