Image Map

woensdag 24 september 2014

Outfit! || My perfect Skaterskirt!

Hi!

Zo! Dit weekend is echt voorbij gevlogen zeg! Ik heb eigenlijk alleen maar paardgereden, geleerd, huiswerk gemaakt en een beetje geblogd! Ach ja, meestal gaat de tijd veel te snel. Wat ook snel gaat is dit jaar! Het is alweer herfst! Over een paar maandjes is het sinterklaas, ben ik weer jarig en is het alweer 2015. Wow! Gelukkig hebben we nog eventjes de tijd, voordat we weer aan sinterklaascadeautjes hoeven te denken. Maar de herfst is er al wel weer. Alle herfstcollecties hangen weer in de winkels en het weer wordt ook een beetje minder. Al was het afgelopen week heerlijk! Vrijdag had ik mijn perfecte skaterskirt weer aan. Omdat het een leuke outfit was heb ik hem voor jullie gefotografeerd! Kijken jullie mee?

 Dit is de outfit! Ik draag mijn grijze skaterskirt gecombineerd met mijn top van de Primark. Mijn grijze skaterskirt heb ik nu een jaar en ik heb hem al zo vaak gecombineerd en gedragen! Het is echt mijn lievelingsitem in mijn kast. M'n skaterskirt staat altijd leuk, hoe je het ook combineert. Mijn haar heb ik rommelig opgestoken en als detail heb ik er mijn bloemenhaarbandje aan toegevoegd.
Top, jack, armbandjes - Primark || Skaterskirt - H&M || Shoes - Nike || Ketting - Zeeman || Haarbandje - onbekend || Loombandje - door mijn zusje gemaakt. 


Wat vinden jullie van deze outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!