Image Map

zaterdag 30 augustus 2014

Review! || Essie nagellak!

Hi!

Na een drukke schoolweek weer heerlijk weekend! Deze schoolweek is super snel gegaan. Gelukkig maar, want ik had niet zo heel veel zin in school! Al was het wel heel erg gezellig met mijn vriendinnen! Deze hele week heb ik last gehad van mijn rug. Ik ben al naar de dokter geweest en die zei dat ik gewoon spierpijn had en mijn rug rust moet geven. Dat is voor mij vrij lastig, aangezien ik elke dag 10 km naar school fiets. Maar goed ik heb verder vrij rustig aangedaan qua sport, waardoor het nu al best goed gaat! Voor nu heb ik voor jullie en review over mijn Essie nagellakje! Wil je meer weten over dit lakje lees dan verder!


Dit is de Essie nagellak die ik heb. Ik kreeg deze nagellak van mijn buurmeisje! Ze had van haar nicht heel veel make-up gekregen en daarom gaf ze wat aan mij en m'n zusje! Ook kreeg ik een mascara van L'oreal! Zo leuk! Deze Essie nagellak is kleur 39 Neo whimsical. De kleur is zacht roze! Een heerlijke frisse zomer kleur. Als je een keer over je nagels heen gaat met het kwastje krijg je al aardig kleur. Zelf ben ik er een keer over heen gegaan en dat vond ik al mooi genoeg. Je ziet wel een klein beetje je nagel erdoor, maar als je er nog een laagje overheen doet valt dat denk ik wel mee. De kleur blijft bij mij zo'n 4 à 5 dagen mooi opzitten zonder top coat. Ik heb het probleem dat mijn nagels heel erg dun zijn en snel afscheuren, waardoor niet alle nagels even mooi blijven. Het kwastje is erg dik en gemakkelijk te gebruiken!
De Essie nagellakjes zijn meestal te koop bij drogisterijen, zoals de Kruidvat, DA en Trekpleister. Ik ben erg tevreden over de kleur en de kwaliteit en zou Essie nagellakjes zeker aanraden! 

Wat vinden jullie van Essie nagellakjes?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje zeg! Ik ben zelf echt dol op de lakjes van Essie en heb ondertussen al een aardige collectie. Maar een zo'n mooie roze als deze zou ik erg nog zeker aan toe willen voegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje, ik hou wel van dit soort nude lakjes:) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!