Image Map

zondag 27 juli 2014

Outfit! || Floral print!


Hi!

Gistermiddag ben ik na een lange terugreis weer thuis gekomen van mijn vakantie in Zuid-Afrika! De terugreis ging goed. We hadden alleen veel turbulentie, wat het slapen wat moeilijk maakte. Gistermiddag ben ik samen mijn zusje gelijk naar ons paardje Nikita geweest. We hebben haar héérlijk geknuffeld! Wat heb ik haar gemist! Ook al had ik die nacht maar 2 uur geslapen en was ik dood op, toch heb ik nog even op haar gereden! Héérlijk! Vannacht lekker in m'n eigen bedje geslapen. Nu bijkomen van de reis, opruimen en nog meer dingen doen! Er komen nog foto's van mijn reis online, maar daar heb ik nu nog even geen tijd voor. Gelukkig, had ik nog een leuke outfit in concept staan! De outfit is wel van een tijdje geleden, maar toch heel erg leuk!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete croptop. De croptop is van de Forever 21. De stof is heel fijn en de print is vrolijk! Wat mij meestal ook weer vrolijk maakt. Deze croptop heb ik het vaakst aangehad in combinatie met mijn skaterskirt, maar met een highwaisted short kan het ook! In deze outfit zorgt de croptop voor de kleur en vrolijkheid! Ik houd ervan om één druk geprint item met rustige en simpele items te combineren. Teveel prints is voor mij 'not done'.
Croptop - Forever 21 || Short - Only || Vest, armband - Primark || Shoes - Converse || Oorbellen - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!