Image Map

woensdag 23 juli 2014

Outfit! || Classy flowers!


HI!

De laatste paar dagen in Zuid-Afrika zijn aangebroken... Sinds gisteren zijn we in Kaapstad! Een van de grootste en mooiste steden van Zuid-Afrika! Gisteren zijn we naar het Waterfront gegaan en de Tafelberg op geweest. De Tafelberg was heel erg gaaf! We hadden gelukkig best goed uitzicht! Zo gaan we naar Robbeneiland. Daar is de gevangenis waar Nelson Mandela heeft vast gezeten. De andere dagen gaan we Kaapstad verkennen! Voor nu heb ik een outfit voor jullie.

Dit is de outfit! In deze outfit laat ik mijn flowertop classy  naar voren komen. Hoe? Eigenlijk heel erg gemakkelijk. Ik heb mijn flowertop gecombineerd met een mooie skinny jeans. Niet een met gaten, wat juist een stoer effect. Nee, gewoon een gewone spijkerbroek! Ook heb ik een colbert toegevoegd. Een colbert heeft al snel een classy uiterlijk, dus dat is gauw gedaan. Verder heb ik een subtiele armband en mooie lange oorbellen toegevoegd! Zo heb je snel een hele gemakkelijke classy outfit!
Top - Vero Moda || Colbert - Only || Jeans, oorbellen - H&M || Sandalen - Albert Cuypmarkt || Armband - Onbekend || Ring - SIX


Wat vinden jullie van deze classy outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!