Image Map

dinsdag 15 juli 2014

Outfit! || Black with a white print!


Hi!

Hier ben ik weer! Vanuit het zonnige Zuid-Afrika. Vrijdag zijn we met een binnenlands vlucht naar het zuiden gevlogen. Hier is het overdag heerlijk zinnig! Zaterdag zijn we de hele dag op safari geweest! Weer veel dieren gezien! Het blijft bijzonder! Zondag zijn we naar Porth Elizabeth geweest. Heerlijk langs het strand gelopen. Vandaag zijn we naar Plettenberg gereden. Onderweg zijn we bij Jeffreysbay gestopt! Een surfersstrand! (; Later zijn we bij een hangbrug over water geweest! De plek was echt te gek! Nu overnachten we in Plettenberg 2 nachten! Morgen gaan we op walvissentour! Heel veel zin in!


Dit is de outfit! Deze outfit is vrij donker, maar dat kun je opvrolijken met vrolijke accessoires. De top die ik draag heeft een vrij drukke print, waardoor ik hem heb gecombineerd met rustige items. De outfit is best stoer, doordat ik er mijn kneesocks aan heb toegevoegd! Dat geeft de outfit net iets meer pit. Ik heb er voor gekozen om deze outfit bij drie basic kleuren te houden, maar je kunt natuurlijk vrolijke accessoires toevoegen om de outfit wat kleurrijker te maken.  
 
Top - Vero Moda || Skaterskirt, kneesocks - H&M || Shoes - Converse || Ring, armband - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!