Image Map

donderdag 29 mei 2014

Recap outfits of my first blogging year!

Hi!

Een jaar geleden begon ik met mijn blog! Ook begon ik toen met het maken van mijn outfits. Eerst nog met de ipod van mijn zusje, later met mijn Iphone 3 en nu met een fotocamera! Gelukkig, zag ik zelf al gauw dat het er niet echt mooi uitzag als ik foto's maakte met de ipod van mijn zusje of met mijn Iphone, dus gebruikte ik al gauw een fotocamera! Dat was maar goed ook, want het verschil is te zien! Het leek me leuk om de leukste outfits van mijn eerste blogjaar te laten zien. Om te kijken welke outfit het allerleukste is, kunnen jullie een reactie achterlaten. Volgende week woensdag laat ik jullie dan zien welke outfit, de leukste is van mijn eerste blogjaar. Laten we gauw naar de outfits kijken en laat in een reactie achter welke jij het leukst vindt!
     Outfit 1- Mei 2013                        Outfit 2 - Juli 2013                      Outfit 3 - Augustus 2013
Dit zijn de eerste outfits. Outfit 1 is echt mijn aller, aller, allereerste outfit! De foto's zijn gemaakt met de ipod van mijn zusje en dat kan je wel zien. De tweede outfit is de eerste outfitfoto die ik maakte met mijn camera. De derde outfit vond ik toen gewaagd, maar nu helemaal geweldig!
     Outfit 4 - September 2013           Outfit 5 - Oktober 2013               Outfit 6 - November 2013
Toen ik eenmaal had ontdekt dat mijn skaterskirt helemaal leuk was, kon ik niet meer stoppen om 'm te dragen! Haha! Je kunt goed zien dat mijn foto's telkens beter beginnen te worden! Ook mijn outfits trouwens. Steeds meer combinaties en kleuren!
     Outfit 7 - December 2013            Outfit 8 - Januari 2014                Outfit 9 - Januari 2014
Nu ik deze outfits zo naast elkaar zie, zie ik dat ik bij alle drie de outfits verschillende statementkettingen draag! Hoe leuk!? In december was ik jarig en kwam sinterklaas, waardoor ik allemaal statementkettingen kreeg. Nu ken ik bijna geen outfits meer zonder mijn statementkettingen! Ik ben er dol op!
     Outfit 10 - Februari 2014            Outfit 11 - Maart 2014                Outfit 12 - April 2014
Deze outfits zijn alle drie erg verschillend! De eerste outfit is erg classy, de tweede lekker casual en de derde erg stoer! Eigenlijk de drie dingen die mijn style omvatten. Ik hou van stoer, lief en classy! Je ziet op mijn blog dan ook vaak een comby van die drie stylen. Ik kan gewoon niet kiezen wat ik nou het allerleukste vind, dus dan maar van alles wat!

     Outfit 13 - April 2014                  Outfit 14 - Mei 2014                    Outfit 15 - Mei 2014
Deze outfits zijn van de afgelopen tijd. Misschien herken je ze wel. Als je het verschil bekijkt met hoe ik ben begonnen is toch wel te zien dat ik me heb ontwikkelt! Daar ben ik stiekem best trots op! Ik hoop dat jullie net zo van mijn outfits genieten als ik! De outfits die ik heb laten zien zijn niet al mijn outfits van mijn eerste blogjaar, maar degene die ik het leukst vond!

Laat in een reactie achter welke jij het leukst vind! De leukst outfit komt woensdag online!
Liefs, Maud




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfits!
    xx
    www.myrunwayfashionworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Outfit 4 en 15! Ik kan niet kiezen! xxx GvK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, al een jaar!
    Je hebt echt heel veel leuke outfitposts gemaakt.
    outfit 4 en 8 staan je echt heel goed, en heb je leuk gecombineerd!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!