Image Map

maandag 26 mei 2014

Outfit! || Take it blue!

Hi!

Deze week maar drie dagen school! Heerlijk! Aankomend weekend gaan we met mijn familie een weekendje weg! We gaan naar een boerderij met allemaal dieren! Erg gezellig! Twee jaar geleden waren we daar ook geweest. Toen was het erg leuk, alleen hadden we heel erg slecht weer. Ik hoop dat het dit weekend beter wordt! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie!
Dit is de outfit! Ik maakte de foto's al een tijdje geleden toen het nog niet zo heel erg warm was. Daarom heb ik mijn panty en jasje nog aan, maar als het heerlijk weer is kunnen de panty en mijn jack uit! In deze outfit heb ik het bij de kleur blauw gehouden. De kleur blauw komt overal in m'n outfit terug wat ik heel erg leuk vind. Het tasje dat ik erbij heb toegevoegd heb ik een hele tijd geleden gekocht bij de New Yorker. Het is echt een perfect tasje, omdat hij overal bij past. Het nadeel is dat het niet een heel groot tasje is...
Denim jack - Esprit || Blouse - Only || Skirt - Forever 21 || Panty - Hema || Shoes - Converse || Tasje - New Yorker || Ring, armband - Primark 
Ik ben nog steeds helemaal verliefd op mijn bloemetjesskirt. Hij zit heerlijk en is heel erg leuk te combineren. Ook vind ik hem heel erg fleurig! Wat mij ook weer vrolijk maakt, als ik hem aan heb!

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat je mening achter in een reactie!
Liefs, Maud



1 opmerking:

  1. Leuke outfit :-)
    Misschien is dit iets voor jou...
    WIN: €50 shoptegoed voor Van Haren; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR VAN HAREN GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!