Image Map

dinsdag 29 april 2014

Outfit! || Simple with colours!

Hi!

Ik heb nu een paar dagen vakantie en het is héérlijk! 'S ochtends lekker uitslapen, beetje bloggen, naar Nikita en wat met vriendinnen afspreken! Ik heb al veel leuke dingen in het vooruitzicht! Vanavond heb ik een verjaardag van een vriendin! Ik heb er zin in! Even gezellig met allemaal vriendinnen iets leuks doen! Donderdag is mijn zusje jarig en komt er allemaal familie en vrienden! Vrijdag gaan we een weekendje weg naar Lauwersoog! Samen met mijn ouders en zusjes! Allemaal leuke dingen dus! Voor nu heb ik een outfit voor jullie met mijn zelfgemaakte croptop!
 Dit is de outfit! Simpel maar toch ook wel weer heel erg leuk en zomers! De kleuren van de croptop komen mooi in deze outfit naar voren. Omdat de croptop het enige item is met kleur, valt dat item het meest op! Verder heb ik de outfit lekker simpel gehouden. De statement ketting is ook een leuk detail in deze outfit!
 Top, panty - Hema || Skaterskirt - H&M || Shoes - Converse || Ketting - www.rebelista.nl || Armband - Uit Hongkong
In deze outfit gebruik ik alweer mijn grijze skaterskirt! Ik ben er zo blij mee! Je kan het super makkelijk en leuk combineren. Ook kan het bij bijna elke gelegenheid. Het ligt eraan hoe je het combineert!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden, laat het me weten in een reactie!
Liefs, Maud


1 opmerking:

  1. Heel Leuk! Dat je rokje met die panty laten je mooie lange benen goed uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!