Image Map

maandag 3 maart 2014

Outfit || Hello March!

HI!

Vandaag was weer m'n eerste dag naar school. Ik heb een heerlijke vakantie gehad, veel leuke dingen gedaan. Lang niet alles wat ik had willen doen, maar ja... Voor vandaag heb ik weer een leuke outfit voor jullie! In de vakantie had ik gelukkig wel tijd om wat leuke outfits te fotograferen. Deze outfit is leuk voor deze tijd van het jaar. Het is niet een hele fleurige outfit, dus past het het best bij de winter of herfst!
In de lente hebben we weer de leuke pastelkleurtjes! Ik kan niet wachten!
 Dit is de outfit! Deze items hebben jullie vast al een keer op mijn blog zien langs komen, maar ze blijven leuk en met veel dingen te combineren. Omdat het niet meer zo koud is haalde ik mijn gewone panty - in plaats van een thermolegging - weer uit de kast. Om het toch nog een beetje warmer te hebben gebruikte ik mijn kneesocks. Ik vind ze nog steeds helemaal geweldig! Ik kocht ze vorig jaar zomer en heb ze toen een paar keer gebruikt. Toen werd ik wel een beetje raar aangekeken op school, maar je ziet het nu veel meer als een echte fashiontrend! Wat ik super leuk vind.
 Als detail accessoire heb ik deze ring. Misschien hebben jullie hem al eerder in blogposts zien langskomen. Dat komt omdat deze ring gewoon heel erg leuk is en goed te combineren. Ik vind ringen zelf, echt een eyecatcher. Ringen zijn ook een van mijn lievelings accessoires. Ze geven de outfit altijd nét iets meer! Ook zie je hier de nagellak van W7, die ik ook in mijn favorieten van februari liet zien. Als je het potje bekijkt valt de kleur wel mee, maar als je hem eenmaal op hebt zie je dat het een best felle kleur is! Geeft de outfit toch net wat meer kleur!
Top, Ring - Primark || Skaterskirt, ketting, kneesocks - H&M || Armband, panty - Hema || Shoes - Timberland

Ik vind de outfit zelf erg leuk!
Laat me in een reactie weten wat jullie van deze outfit vinden!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!