Image Map

maandag 31 maart 2014

Outfit! || Be that girl, you want to be!

Hi!

Dit weekend had ik het heel druk, zoals ik in mijn vorige blogpost al zei. Ik heb hele leuke dingen gedaan en genoten van het heerlijke weer! Nu ben ik weer druk met school.... Ik wil zoveel leuke dingen doen, maar heb er gewoon geen tijd voor. Ik heb echt vakantie nodig! Gelukkig, duurt het nog niet zo lang tot de meivakantie! Yes! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie! Ik vind de outfit echt héél erg stoer en comfy!
Dit is de outfit! Ik vind hem erg stoer. Een beetje skatergirl achtig! Deze outfit is ook perfect voor het weer nu! Bijna alles aan de outfit is stoer. Daarom heb ik in deze outfit niet zoveel accessoires gebruikt! Anders werd het een beetje 'too much'! De trend van een geblokte blouse om je middel vind ik echt héél erg gaaf! Het geeft de outfit net wat meer karakter!
 Tjaa.....
                      Top, Short, Blouse, Socks - H&M || Shoes - Converse || Armband - Hema

Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden? Zouden jullie het aantrekken?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!