Image Map

woensdag 12 maart 2014

Oorbellen stash!

Hi!

Wat is het héérlijk weer deze week! Ik heb helemaal zin om outfit foto's te maken, maar school houdt me een beetje tegen.... Ze geven gewoon veel huiswerk en leerwerk op! Ik hoop dat het in het weekend nog mooi weer blijft zodat ik mooie outfits kan fotograferen! Ook heb ik zin in de zomer! Alle nieuwe zomercollecties komen alweer in de winkels en dan krijg ik helemaal kriebels om weer leuke nieuwe zomerkleren in te slaan! Voor nu heb ik een oorbellen stash voor jullie! Ik houd heel erg van oorbellen! Daarom leek het me leuk om jullie te laten zien wat mijn lievelingsoorbellen zijn!
Aztec oorbellen - SIX || Zwarte oorbellen - Etos || Vlinder oorbellen - onbekend
Ik vind lange oorbellen vind ik altijd heel mooi en vrouwelijk! Ik draag ze het meest in de zomer, omdat ik in de winter meestal mijn haren los heb en dan vallen ze niet op. In de zomer heb ik meestal mijn haren in een staart, omdat het anders te warm is en dan geven ze een mooi en leuk effect! Door lange oorbellen lijkt je nek ook langer. Een voordeel voor als je een korte nek hebt!
 Linkse oorbellen - Onbekend || Kleurige oorbellen - Hema || Rechtse oorbellen - H&M
De meest rechtse oorbellen waren mijn eerste lange oorbellen. Deze kocht ik bij de H&M. Ik was er helemaal trots op en heb ze echt héél vaak gedragen! Ik had ze echt elke dag in! Nu draag ik ze soms nog, ze verkleuren namelijk nogal..... De middelste oorbellen vind ik erg leuk, alleen kan ik niet zo goed tegen het soort oorbel... Ik weet niet het doet na een tijdje zeer. Ik weet niet waarom, maar ach...
 De eerste 4 oorbellen - een set van de Primark || Meest rechtse oorbellen - Onbekend
De eerste 4 oorbellen zijn van een set van de Primark. Deze oorbellen hebben allemaal superleuke zomerse kleuren! De vogeltjes en de blauwe bloemetjes vind ik het leukst! Ik heb een blouse met een vogelprint en de vogeloorbelletjes lijken daar heel erg op! Die passen dus mooi bij elkaar. De meest rechtse oorbellen heb ik ooit gekregen van mijn nicht. Toen was het het helemaal in om met zulke oorbellen te lopen! Haha! Ik vind ze nu vooral op punaises lijken.....
 Eerste 3 oorbellen - een set van de Hema || De 2 meest rechtse - Onbekend
De eerste drie oorbellen kocht ik toen ik voor het eerste met mijn beste vriendin - die ik op de middelbare school leerde kennen - gekocht. We gingen voor het eerst met elkaar afspreken! Ik vond het spannend, maar uiteindelijk was het super gezellig! De strikjes heb ik al heel veel gedragen. Dat zie je ook wel.... Ze zijn ook zo leuk!
 Deze 4 zijn van een set van de Primark
Deze oorbellen heb ik ook best vaak in. Vooral de hartjes. Die passen namelijk bij bijna elke outfit! De uiltjes vind ik zelf heel grappig! Ik wilde deze set, geloof ik, alleen maar omdat er uiltjes oorbellen bij zaten! Haha! Toch een grappig herinnering. 
 Linkse oorbellen - Juwelier || Rechtse oorbellen - Van mijn oma
Deze oorbellen zijn allebei best bijzonder. Het linkse paar kreeg ik een keer voor sinterklaas. Ik wilde al heel lang pareloorbellen. Toen ik ze kreeg was ik helemaal blij. Na een jaar was ik een oorbel kwijt geraakt in ons kleed - zo'n harige - in de woonkamer... Een jaar later lag ik op het kleed en zag ik de oorbel opeens liggen! Ik was helemaal blij! Het rechtse paar kreeg ik toen ik ongeveer 9 was van mijn oma. Ik heb ze toen heel vaak in gehad. Nu draag ik ze alleen bij belangrijke dingen!
Als laatst deze oorbellen. Dit zijn de paren waar ik er nog maar 1 van heb.... Ik heb er zoveel! Deze zijn dan het mooist! Iedereen heeft ze denk ik wel! Vooral van deze kleintjes raak ik ze snel kwijt! Haha!

Dit waren mijn mooiste oorbellen!
Welke vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!