Image Map

maandag 3 februari 2014

Outfit || Gray coat!

HI!

Vandaag vielen mijn twee laatste uurtjes school uit wat echt heerlijk was! Ik fietste van school naar huis, het zonnetje scheen en het was niet zo koud! Ik kreeg helemaal een lentegevoel! In mijn dikke winterjas had ik het best warm, dus toen ik thuis was toverde ik mijn lange grijze jas - die iets minder warm is - weer tevoorschijn! Deze jas heb ik al best lang, maar hij raakt nooit uit de mode. Het leek me leuk om er een outfit mee te combineren. Dat is gelukt!
Zoals ik al zei heb ik een outfit gecombineerd met deze lange grijze jas. Ik heb hem denk ik al anderhalf jaar, maar hij blijft mooi en lekker zitten. Hij is van de Vero Moda, maar ik denk niet dat je hem nog in de winkel zou tegenkomen! Deze jas is echt heel fijn voor de dagen in de winter en de herfst wanneer het nog niet zo heel koud is. Het enige nadeel aan deze jas is, dat hij niet zo goed tegen regen kan. Het lekt niet door de jas heen, maar de jas gaat er wel heel erg van stinken...

Het shirt dat ik eronder draag is van de zomercollectie van de Primark. Deze zou je dus ook niet meer in de winkel zien. Best jammer, want hij is zo leuk! Van voren is het van kant en van achter is het van een soort doorschijnende stof. Ik heb er nu een gewone zwarte top onder, maar je kunt er ook een knalkleur onder doen, zodat het meer opvalt!

Jas - Vero Moda || Broek - Only || Top - Primark || Shoes - Haffkamp || Sjaal - Markt || Oorbellen - Juwelier
Ik vind deze jas echt geweldig!
Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud


4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!