Image Map

maandag 13 januari 2014

Outfit || New croptop!

HI!

Wat heb ik het druk met school! De leraren hebben ook nooit medelijden met ons! De weken die komen gaan erg druk worden. Ik hoop wel dat ik nog tijd heb om te bloggen! Ik probeer het zoveel mogelijk, maar soms is het gewoon te druk. Vandaag heb ik het ook druk, maar ik heb even tijd gevonden om jullie deze leuke outfit te laten zien. De outfitfoto's had ik al eerder gemaakt. Toen ik ze maakte waaide het erg hard, vandaar dat je soms m'n haren in m'n gezicht ziet of dat m'n skaterskirt een beetje raar zit. Het komt allemaal door de wind!
 Dit is de outfit! Ik droeg mijn nieuwe croptop van de Primark. Ik was allang op zoek naar een leuke croptop. Eerst dacht ik dat het meer iets was voor de zomer, maar bij de Primark kwam ik deze leuke met lange mouwen tegen. De croptop heeft een aztec print en schijnt een beetje door. Daarom heb ik er een zwarte basic top onder aan gedaan. In de zomer zou je er een bandeau onder kunnen doen, maar voor nu is dat een beetje te koud!
Skaterskirt - H&M || Croptop - Primark || Panty, basic top - Hema || Shoes - Timberlands || Ketting - komt uit Duitsland || Armbanden - Wibra

Ik vind de outfit zelf héél erg leuk!
Wat vinden jullie ervan?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!