Image Map

zaterdag 4 januari 2014

Outfit || Black and white with a golden touch!

Hi!

Neeeeee, over een paar dagen begint school weer! Ik moet er niet aan denken! Vandaag moest ik m'n huiswerk weer oppakken aangezien ik volgende week gewoon alweer een paar toetsen heb.... Ik heb alleen helemaal geen zin in school! Ik vind de vakantie heerlijk! Laat naar bed en laat uit bed. Van mij mag de vakantie nog wel wat langer duren. Al heb ik wel weer zin om al m'n vriendinnen weer te zien!
Zoals ik in m'n vorige post zei ben ik wezen shoppen in Almere en natuurlijk heb ik wat leuke items geshopt. Vandaag laat ik jullie een outfit zien met m'n nieuwe shirt!
 Dit is de outfit! Het shirt dat ik aan heb heb ik nieuw en komt van de Primark! Dit shirt heeft hele leuk details! Hij hoort wat oversized te zijn en aan de onderkant wat korter. Het shirt is niet cropped, maar wel korter dan normaal. Daarom heb ik mijn high waisted broek eronder aan gedaan! Ik ben zelf helemaal fan van high waisted broeken, omdat ze je benen langer maken en ze heel lekker zitten!
Ik heb gekozen voor allemaal gouden accessoires! Door de gouden accessoires wordt de outfit chiquer! Als je dit shirt in broek stopt of een skaterskirt wordt de outfit al snel stoerder! Deze ring vind ik echt héél erg mooi en past helemaal bij de outfit!
Shirt, ring, oorbellen & armcandy - Primark || Broek - Pieces || Ketting - H&M || Shoes - Timberlands 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!