Image Map

dinsdag 31 december 2013

Voornemens voor 2014!


Hi!

2013! Het jaar dat in in Nieuw-Zeeland begon! Het jaar waarin ik m'n blog begon, m'n cornet examen haalde en het jaar dat ik 14 werd! Ik ben erg blij over wat ik in dit jaar heb gedaan en bereikt! In mei startte ik m'n blog en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Ik ben super blij dat jullie het leuk vinden om dingen op mijn blog te lezen! Daar ben ik jullie erg dankbaar voor! Voor volgend jaar heb ik nog een paar voornemens die ik jullie even laat weten. Zo kan ik aan het eind van 2014 terugkijken of ik me eraan heb gehouden!



Muziek
Ik hou heel erg van muziek alleen heb ik één probleem...Ik onthoud nooit titels! Hierdoor is mijn muziek playlist nogal weinig. Altijd als ik een liedje hoor denk ik; 'Leuk liedje' maar ik onthoud nooit de titel! Erg irritant! Nu heb ik gezocht naar apps voor op m'n iphone. Ik kwam twee handige tegen! De eerste kennen jullie vast wel, namelijk Shazam. Heel handig als je het liedje bijvoorbeeld op de radio hoort! De andere app is de Top 40 app. Zo kan ik de hits een beetje bijhouden!



Blog
In 2014 wil ik nog verder komen met mijn blog! Ik wil meer fashiontips en weetjes plaatsen, want daarvoor is nou eenmaal een fashionblog! Ik wil in 2014 misschien ook beginnen met filmpjes op youtube, alleen moet ik eerst nog een goede camera zoeken! Met mijn eigen camera kan ik geen geluid opnemen, dus moet ik misschien maar op zoek naar een microfoontje of zoiets. Als jullie een goede tip hebben qua filmen laat een reactie achter of stuur een mailtje!



Friends
Ik wil in 2014 ook meer met vrienden en vriendinnen afspreken. Ik spreek ze bijna elke schooldag wel, maar ik spreek niet zo vaak met ze af buiten school. Dat komt gewoon, omdat ik het met school best druk heb. Vooral nu in de tweede klas merk ik dat goed. In het weekend ben ik dan best moe en heb ik er niet zoveel zin in, maar in 2014 wil ik dat anders doen! Het is eigenlijk superleuk om met vrienden af te spreken!

Dit zijn mijn voornemens voor 2014! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn blogposts! Happy Newyear!


Liefs, Maud



1 opmerking:

  1. Ik wens je een supergoed 2014! Hopelijk gaan je voornemens lukken! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!