Image Map

vrijdag 20 december 2013

Christmas is coming || 3

Christmas is coming || 3
Outfit 5: Top - New Look || Skirt, accessoires, tas - Forever 21 || Shoes - H&M
Outfit 6: Legging - Boohoo || Trui - Topshop || Shoes - River Island || Beanie - Selectfashion.com || Armcandy - Forever 21 || Ketting - H&M

HI!

Ik heb zo'n zin in kerst! Gisteren was ik met school naar de kerstmarkt in Münster geweest! Echt super leuk! Vandaag heb ik ook een leuke dag, want ik vier mijn verjaardag voor m'n vriendinnen. Samen is het altijd gezellig! Zondag ben ik jarig en word ik 14! Yay! Daar heb ik ook veel zin in en natuurlijk niet te vergeten heb ik ook nog vakantie! Het kan niet beter!

Vandaag alweer de laatste Christmas is coming! Ik vond het erg leuk om te doen. Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen! Maar ik heb nog 2 outfits die ik jullie nu laat zien!
De eerste outfit heeft alleen maar pastelkleuren. Nu zul je denken dat dat meer voor de zomer is, maar met een leuke dikke wolle, fluffy trui wordt het juist meer winters! De outfit heeft veel lichte kleuren roze. Daarom heb ik er wat feller roze accessoires aan  toegevoegd! Ik vind de outfit erg lief en zoet!

De tweede outfit is meer een stoere outfit! Ik zou hem niet zo snel dragen naar een diner, maar voor een uitje is het een geweldige outfit! Lekker comfy! De legging en de trui maken  de outfit lief en winters, maar door de cut-out boots en beanie wordt de outfit al gauw lekker stoer! Deze outfit is niet alleen geschikt voor kerst, maar ook voor een doordeweekse dag! Van allebei de outfits vind ik deze toch denk ik het leukst!

Wat vonden jullie van mijn Christmas is coming project?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!