Image Map

maandag 16 december 2013

Christmas is coming || 2

Christmas is coming || 2

Outfit 3: Croptop, Broek - Topshop || Jack - H&M || Shoes, accessoires - Forever 21
Outfit 4: Dress - New Look || Colbert - Topshop || Shoes - heels.com || Clutch - H&M || Armband - Forever 21

HI!

Laatst vertelde ik jullie dat ik een Christmas is coming project ging doen om jullie leuke feest outfits te laten zien voor de komende feestdagen. Dit jaar zijn er bepaalde kleuren en details in de mode. De eerste twee outfits liet ik vorige keer zien en daarbij was de trend zwart, maar toch chic, classy en comfortabel. Voor vandaag heb ik van de trends goud en rood twee outfits gemaakt! 

De eerste outfit heeft de trend rood. Omdat de croptop best fel is heb ik hem gecombineerd met een bordeauxrode broek. De croptop en bikerjack zijn best stoer, maar door de classy schoenen en de bordeauxrode broek wordt de outfit toch meer lieflijk! In de accessoires komen de rode kleuren ook weer in voor. 

De tweede outfit heeft de trend goud. Deze trend is echt een feesttrend! Veel glitters en shining! Het colbert is erg chic en sluit mooi aan om de taille. De jurk alleen is een beetje over the top, maar door het colbert wordt het toch iets minder shiny! 

Zelf vind ik de eerste outfit het leukst!
Welke vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud


Christmas is coming || 2 by fashionofmaud featuring a mini dress

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!