Image Map

donderdag 12 december 2013

Christmas is coming || 1

Christmas is coming || 1
Outfit 1: Dress - Topshop || Jack - Vero Moda || Shoes - H&M || Accessoires - Forever 21
Outfit 2: Legging - Topshop || Sweater - Etsy.com || Shoes - H&M || Accessoires - Forever 21

Hi!

Het is december en dat betekend dat het een feestmaand is! Kerst, oud en nieuw en...... mijn verjaardag! Aaah, heb er zo'n zin in! Dan word ik 14! Ik ga nog een leuke partyoutfit zoeken, maar dat komt vast goed!
Met kerst moet je er natuurlijk leuk uitzien! Daarom doe ik een Christmas is coming project in de dagen voor kerst. In de dagen die komen laat ik jullie 6 outfits zien. In elke post twee, want je moet er natuurlijk op twee kerstdagen leuk uitzien!

Vandaag heb ik twee outfits gemaakt met alleen maar zwarte kledingitems. Ik heb geprobeerd om de outfits op te vrolijken met gekleurde accessoires! Outfit 1 is classy outfit! Het jurkje heeft kanten details wat de jurk net iets meer geeft! Het kan natuurlijk koud zijn, dus een leuk jack kan geen kwaad. Het jack heeft een beetje een zwart/donker blauwe kleur. Daarom heb ik voor donker blauwe accessoires gekozen.
Bij de tweede outfit heb ik voor een comfy look gekozen. Ik vind de sweater zelf héél erg leuk! De sweater is een beetje oversized is heb ik hem gecombineerd met een fluwelen legging gecombineerd! Ik draag leggings eigenlijk bijna nooit zo, maar ik vind het wel heel erg leuk! Vooral van die fluwelen! Qua accessoires heb ik voor een lichte kleur blauw en roze gekozen! Dat maakt de outfit lieflijk!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!