Image Map

maandag 4 november 2013

Fashion apps!

HI!

Als fashionblogger wil je natuurlijk wel de laatste fashionnieuwtjes weten! Vandaar dat ik op zoek ging naar leuke fashionapps! Ik heb 4 leuke fashion apps gevonden en getest! Ik wil ze graag met jullie delen, zodat jullie er misschien ook iets leuks mee kunnen doen!

 De eerste app is van Forever 21! Ik vind dit merk zelf erg leuk en stoer! De app is gratis te downloaden en werkt goed. Je kan via deze app de kleding van Forever 21 bestellen, maar ze hebben ook leuke lookbooks voor inspiratie. Ik weet niet of ik via een app kleding zou bestellen, maar de lookbooks bekijken is in ieder geval leuk!
 Deze app gaat echt over fashion news! Op de app kun je leuke weetjes over modellen en designers vinden, maar ook is er elke dag een inspiratie outfit voor de volgende dag! Heel leuk gedaan! De app is gratis.
 Net zoals Forever 21 heeft ook H&M een eigen app! Via deze app kun je kleding bestellen en ook lookbooks bekijken. Ik weet niet of ik - net zoals bij de Forever 21 app - via deze app kleding zou bestellen, omdat ik het zelf fijner vind om het via mijn laptop te doen! De app heeft leuke lookbooks waar je veel inspiratie uit kan halen! De app is gratis.
De laatste app is Mode Musthaves. Deze app laat je alle mode musthaves van het seizoen zien. De prijzen zijn niet erg hoog. Je kunt via deze app de kleding ook bestellen. Ze hebben ook een site, waar ik zelf eerder zou bestellen dan via de app. Ik vind het erg leuk om soms even snel te kijken wat er hot is in dit seizoen en dat is erg gemakkelijk te doen via deze app! De app is gratis.

Ik heb zelf een Iphone en ik weet niet of je alle apps ook kan downloaden en of het gratis is via android, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen!

Kennen jullie nog meer leuke fashion apps?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!