Image Map

zaterdag 12 oktober 2013

Winterjassen || What is the trend?!

HI!

Winterjassen! Ik vind het altijd lastig om te kiezen. Dit jaar was ik er gelukkig al gauw uit -Binnenkort komt er een outfitpost over mijn nieuwe winterjas - maar misschien heb je nog geen winterjas en moet je er nog wel een, maar weet je niet wat hot is dit jaar! Daarom heb ik alle trends van deze winter eens even op een rijtje gezet.

                                1. Forever 21 - €59,75 || 2. H&M - € 59,95 || 3. H&M - € 49,95
De eerste trend zijn de Trenchcoats. Deze trend zag je vorig jaar ook veel en dit jaar weer. De eerste is vrij simpel, maar lekker warm! De tweede vind ik zelf een bijzondere jas. Het lijkt wel een beetje een schippersjas van vroeger! De jas vind ik wel heel leuk en chiq! De laatste jas vind ik het leukst! Door het leer en de kleur wordt de jas echt heel erg stoer! Als ik mocht kiezen had ik dus de laatste gekozen!
                              1. Bershka - € 79,99 || 2. Forever 21 - €42,75 || 3. H&M - € 39,95
Deze trend blijft! Zowel in de zomer als in de winter zijn de bikerjacks te zien. Ik heb zelf een bikerjack voor de zomer, want in de winter lijkt het me eigenlijk te koud! Het eerste jack is wel lekker warm! Ik vind de schuine ritsen altijd mega stoer! Het tweede jack heeft verschillende stoffen - zo lijkt het - de mouwen en bovenkant van het jack zijn van (nep)leer en de onderkant is van stof. Je combinatie maakt het leuk! De laatst zie je eigenlijk overal wel. Toch raak je er niet op uitgekeken! Ze passen meestal overal bij. Je kan ze als jas gebruiken maar ook als overjasje!
                     1. Vero Moda - € 99,95 || 2. Pull&Bear - € 69,99 || 3. Only - € 39,95
De laatste trend zijn de Parka's! Ze waren lang uit de mode, maar nu zijn ze toch echt weer terug! Ik vind ze zelf helemaal geweldig. Vandaar dat mijn winterjas dit jaar de Parka is geworden! De eerste parka is niet echt van stof, maar meer van echte jas stof - ik weet niet goed wat het is... Het is in ieder geval dat gladde stofje - Ik vind de details heel erg gaaf! De tweede jas heeft een bijzonder kleur! Dat maakt het juist weer zo leuk! De ritsen zijn rood wat een grappig effect geeft! De laatste is een kortere versie, maar eigenlijk net zo leuk! Hij is heel comfortabel en heeft een super warme muts, want er zit van dat lekker zachte teddy bont in!

Ik vind de trends van dit jaar erg mooi! Het wil niet zeggen dat je deze trends moet opvolgen! Het is meer om je een idee te geven van wat er in de mode is!

Wat vind jij de leukste trend?
liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!