Image Map

maandag 28 oktober 2013

Skaterskirt + Zware storm.....

HI!

Vandaag is er een zware storm op komst en wat heb ik aan......een skaterskirt! Niet zo heel slim, als je bedenkt dat een skaterskirt gemakkelijk omhoog vliegt.... Ik ga altijd met de fiets naar school en moet zo'n 10 kilometer fietsen. Ik ga bijna nooit met de bus, maar vandaag maakte ik een uitzondering. Ik ging met de bus vanwege de harde wind! In de winter is een panty op de fiets een beetje koud, maar omdat ik vandaag met de bus ging dacht ik dat het wel kon! Alleen was ik vergeten dat het natuurlijk mega hard waaide! Ondanks mijn blonde gedoe - ik had vroeger blond haar en nu donkerblond! -wilde ik  de outfit toch met jullie delen! Ik vind hem zelf aardig goed gelukt en het is een goede winteroutfit!
 Dit is de outfit dan! Het was wel een beetje moeilijk om de foto's te nemen met deze harde wind en het rare licht, maar mijn zusje - Ze maakte mijn foto's - heeft haar best gedaan! De outfit vind ik zelf erg leuk. Ik heb wel een fleece panty aangedaan, want anders was het wel heel koud! Ik vind de outfit echt een winter outfit. Jammer, dat het er meestal een beetje koud voor is!




Trui - Vero Moda || Skaterskirt, boots- H&M || Panty, oorbellen - Hema || Ketting - Zeeman || Armcandy - Primark
De kledingstukken die ik heb gebruikt hebben jullie - als je mijn blog een tijdje hebt gevolgd - misschien al wel een keer langs zien komen. Vooral mijn skaterskirt gebruik ik veel! Je kan het ook met zoveel dingen combineren! Ik ben echt helemaal verliefd op mijn skaterskirt!(:

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

3 opmerkingen:

  1. Heel leuke outfit! Je rok en trui zijn looovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit heb je aan! Ik vind je rokje echt ontzettend gaaf, en je kunt hem op veel manieren combineren. Dat is altijd fijn :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!