Image Map

donderdag 22 augustus 2013

Ideeee!

Hi!

Gisteren moest ik weer naar de kaakchirurg....Daarna had ik erg veel pijn, waardoor ik eigenlijk de hele dag op de bank heb gelegen...... Ik had gisteren op de bank opeens een leuk idee! Het kwam doordat ik op instagram ' i'd love to wear today ' foto's zag. Het leek me leuk om elke maand zo'n foto te maken van mijn eigen kleding!
Hier een voorbeeld van een ' i'd love to wear today ' foto!

Dit is een ' i'd love to wear today ' foto! Ik vind het leuk om te zien en je krijgt er inspiratie van!
Deze foto is van een instagrammer, zij plaatst heel veel van dit soort foto's. Haar naam is rubilove!
Dit is mijn eerste foto! Het is een zomerse outfit! Het is zo'n fleurig rokje, dat ik mijn hemdje rustig heb gehouden! De kleuren van de ketting passen precies bij de rok! Mijn sandaaltjes maken het nog meer zomers door de kraaltjes! Deze outfit kun je misschien niet zo snel meer dragen nu, maar misschien wordt het opeens weer heerlijk weer! Je weet maar nooit!

Wat vinden jullie van mijn idee?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!