Image Map

maandag 22 juli 2013

Vakantiechallengeeeeee!:)

Hi!

Ik ben gisteravond laat teruggekomen uit Italië! Het was een pittige reis....warm, saai en lang! Maar Italië was zeker de moeite waard. Supermooi land met heerlijk weer en heerlijke pizzaaa's! hihi! In de vakantie heb ik een vakantiechallenge bijgehouden. Wat die challenge precies inhoud kun je hier lezen, bij mijn vakantieplannen. Elke dag heb ik een foto gemaakt en die zet ik nu online!:) Veel plezier met lezen en kijken..

# Onderweg, onderweg naar Duitsland. Even stoppen bij Duitse parkplatz om wat te eten!:)
# Swimming, zwemmen in het zwembad in Duitsland, heerlijk!
# Freedom, vrij rondspringen en rennen in een mooi open veld in Duitsland!:)
# Flowerpower, lunchen in een bloemenveldje in Duitsland.
# Lekker, lekker in het Gardameer in Italië!
# Beach, lekker aan het meer in Italië!
# Geniet, let niet op mijn face, maar mijn eerste heerlijke pizza in Italië!:)
# Meloen, yumyum meloen eten! Hihi!
# Cooking, pasta koken! Mijn specialiteit...ahum!
# Beautiful view, mooi uitzicht in Pieve!
# Lazy day, rustige dag bij de camping!
# Went shopping, wezen shoppen in Verona! Shoplog komt binnenkort!
# Fish, naar een vissenaquarium geweest!
# New dress, love my new dress! High-lowjurk gekocht in Italië!
# last picture, op de terugreis met een heeeeeleeee volle achterbak....
Deze foto hoort er niet echt bij...het is gwn een bonusfoto! Er zit wel een verhaaltje aan vast!:) Met de terugreis in de auto zat ik bij het raam en de zon scheen fel op mij. Daar had ik last van....We hadden geen zonneschermen en toen kwam mijn vader op het idee om mijn krijtbord voor de zon tegen het raam aan te zetten. Ik vond het zo saai dat er niks opstond, dus had ik er '# Be happy and have fun' op gezet. Bijna elke auto die langs ons reed moest lachen, gingen zwaaien of staken hun duim op! Echt mega grappig!

Wat vinden jullie van mijn vakantiechallenge? En welke foto vinden jullie het leukst?

Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Wauw! Te gekke vakantie gehad zo te zien! Super leuk idee zo'n vakantiechallenge!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!