Image Map

zaterdag 18 mei 2013

DIY!

Hi!

Hé, Hé! Mijn huiswerk is weer klaar! Ik heb het volgende week druk....allemaal repetities en so's! Moet me dus goed voorbereiden!Bij ons in het dorp was deze week de avondvierdaagse en op vrijdag was de laatste avond. Op de laatste avond krijgen alle kinderen en volwassenen hun medaille. Mijn kleine zusje liep ook mee en die ging ik samen met mijn moeder aanmoedigen! Meestal duurt de laatste avond van de avondvierdaagse niet zo lang maar dit jaar waren ze nogal uitgelopen.......en het was zooooo koud buiten dat we helemaal VERKLEUMD waren! Daarna snel naar huis en lekker op de bank met een kopje hete thee!
Vanochtend heb ik Artist Traiding Cards gemaakt. Dat zijn kleine kaartjes die je zelf maakt en met anderen kan ruilen. Er zijn wel een paar regels!
  • de kaartjes moeten 64 x 89 mm groot zijn
  • als iemand met jou een kaartje wil ruilen mag je nooit 'nee' zeggen
Ik ruil ze alleen bijna nooit. Ik gebruik ze meestal om ze iemand cadeau te geven of om iemand op te vrolijken!
Ik zal jullie uitleggen wat je moet doen!

                        
Benodigdheden:
    • dun karton
    • inpakpapier ( wat je zelf mooi vindt )
    • tijdschrift     ( maakt niet uit welk tijdschrift)
    • lintjes            ( wat je zelf mooi vindt )
    • stickers         ( hoeft niet per se, alleen als je dat zelf wilt )
    • liniaal
    • lijm
    • schaar
    Pak het dunne karton en meet een kaartje van 64 x 89 mm.
    knip het uit.



    Kies een leuk inpakpapiertje die je leuk lijkt als achtergrond en plak dat op je kaartje.


    Nu ga je het kaartje versieren. Met bijv. een ander inpakpapiertje, plaatjes of letters uit een tijdschrift,
    lintjes en eventueel stickers.




    En dan is dit het eindresultaat!:)
    veel succes!

    Liefs,

    Maud

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    Bedankt voor je reactie!